piątek, 24 lipca 2015

LBA? Liebster Blog Award

Hejka ;)

Co tam u was? Jak wakacje? U mnie dość nudno, ale nie narzekam. A teraz czas aby nareszcie napisać dla was notkę, więc zaczynam! :)



Tak więc, zostałam nominowana przez loveitmartha
i serdecznie za to dziękuję ;)

ZASADY:
Osoba nominowana musi wstawić logo ,,LBA'' i odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez tą osobę. Następnie musimy nominować 11 kolejnych osób (nie może to być osoba, która nas nominowała) ! Jeśli już nominujecie to musicie zadać własne pytania tym osobą. Oczywiście musicie je o tym poinformować.

PYTANIA! 
1. Jakie masz hobby?
  -Uwielbiam fotografować!

2. Jakie jest twoje ulubione zwierzę? 
-Nie mam ulubionego. Lubię tak samo psy, jak i koty.

3. Co cię zainspirowało do założenia bloga?
-Szczerze to nie wiem. Jakoś myślałam od tym od dłuższego czasu, czytałam pełno blogów. I tak jakoś wyszło :)

4. Czy uważasz że jest jakaś granica wiekowa której powinno się przestrzegać przy zakładaniu bloga (że np. powinny być blogerki tylko 16 plus <3)
-Jak najbardziej NIE! Sama mam jedyne 13 lat. Jeśli ktoś chce to robić to niech to robi.

5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
-Mam kilka propozycji tak naprawdę, ale chyba najbardziej chce iść na prawo, lub na coś związanego z językami.

6. Jesteś członkiem mojego bloga? ( http://loveitmartha.blogspot.com/ ) xD
-Nie, ale bloga masz cudownego!

7. Jaka jest twoja ulubiona potrawa ? :)
-Hmm, chyba spaghetti ♥ 8. Masz jakieś rodzeństwo?
-Tak, mam młodszą siostrę.


9. Do której idziesz klasy po wakacjach?
-1 gimnazjum ;)

10. Co sądzisz o związkach na odległość?
-Mega podziwiam takie osoby. Mimo tych kilometrów dają radę. Naprawdę, to jest świetna sprawa <3

11. Dasz radę odpowiedzieć na te pytania? xD
 -Jak widać, dałam rade! Świetne pytania :D


A więc ja nominuje...
Beiiser
claudiaa-a
mypastel-garden
blog-estery
ilona8922
maja-rusek
to-moje-przeznaczenie
juulyblog
donutworrybehappy
inspirationandvictora
twosistersbloog


A teraz pytania...
1. Czy masz jakiegoś idola?
2. Kiedy się urodziłaś?
3. Jaki masz znak zodiaku?
4. Co cię zainspirowało do założenia bloga?
5. Jakie masz hobby?
6. Ile masz wzrostu?
7. Jaka jest twoja ulubiona blogerka?
8. Co sądzisz o internetowych przyjaźniach?
9. Wolisz mieć włosy upięte, czy raczej rozpuszczone?
10. Czy podobały ci się pytania?
11. Czy podoba ci się mój blog?


12 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji.

    Mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie tagi, bo można się dowiedzieć dużo ciekawych rzeczy o właścicielach strony. :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :D Dla mnie też nie ma żadnej granicy wiekowej w bloggowaniu, jeśli ktoś to lubi, to niech to robi!

    szalonajuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bylam nominowana juz do lba i ostatnio to samo mi sie orzytrafilo;) fajna sprawa! Moxna blizej poznac wlasciciela bloga.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko odpowiedzi ;D
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam psy, ale koty już mniej.

    Zapraszam na konkurs!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie będę bardzo wdzięczna jeśli skomentujesz i zaobserwujesz! :) Odwdzięczę się tym samym :) http://imaginepenguin.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji! ;3
    live-honestly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. CIEKAWE ODPOWIEDZI! WIĘCEJ TAKICH POSTÓW! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  11. widze ze szał na to lba bardzo jest
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń