niedziela, 19 kwietnia 2015

AFRESH

hej, siema, witam.

Postanowiłam, że po raz kolejny wrócę do blogowania. Mam nadzieję, że wreszcie będę tutaj zaglądała regularnie. Jak wiecie, lub nie wiecie mam na imię Martyna i mam 13 lat. Mieszkam w woj. lubuskim i interesuję się fotografią. Związku z tym, będą pojawiały się tu czasem posty z moimi zdjęciami. Ale nie tylko. Chciałabym, żeby ten blog był o wszystkim, żeby nie miał określonego tematu. W moim zamysłach będę dodawała właśnie posty o fotografii, czasami będą na konkretny temat, a jeśli będę miała jakiś ciekawy dzień, będę tutaj opisywała co się działo.
Łapcie mojego snapa (mania_9893) i instagrama (popielelo)

No nic, chyba to na tyle. Mam nadzieję, że będziecie tu chętnie zaglądać. Do zobaczenia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz