czwartek, 23 kwietnia 2015

A MOŻE TAG?

hejka

Dzisiaj będzie TAG: 50 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ O MNIE - chciałabym, żebyście mnie jeszcze lepiej poznali.. więc zaczynamy :D

1.Rzecz, bez której nie mogłabyś wyjść z domu ?
Zdecydowanie jest to telefon. Mam w nim wszystko co jest potrzebne.

2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Nie mam ulubionego. Kupuję wszędzie tam, gdzie mi się coś spodoba.

3.Czy lubisz pływać ?
Może nie można tego nazwać pływaniem, no ale ogólnie to tak hahah.

4.Masz jakieś fobie ?
Taaaak, mega boje się pająków.

5.Pijesz kawę ?
Nie, wolę kakao.

6.Co robiłaś o 24:00 ?
Spałam.

7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Taak, bluza siostry. 

8.Często piszesz smsy ?
Nie, częściej pisze na messengerze.

9.Czytasz książki ?
Nie, może w przeciągu roku przeczytałam 1 książke ahhaha.

10. Masz duży pokój ? 
Obecnie tak, ale zmieniam go teraz na mniejszy. 

11. Kiedy masz urodziny ?
04.03

12. Jakich piosenek słuchasz ?
Tych co mi się spodobają, nie mam ulubionego rodzaju czy coś. 

13. O której chodzisz spać ?
Jak chodzę do szkoły to około 23, a jak są wakacje albo jakieś dni wolne to o 2-3 w nocy.

14. Malujesz paznokcie ?
Tylko bezbarwnym lakierem.

15. Twoje największe marzenie ?
Mam kilka mega ważnych marzeń dla mnie i nie potrafię wybrać tego najważniejszego.

16. Co lubisz robić ?
Spać, jeść, spotykać się z przyjaciółmi, fotografować.

17.Jesteś leniem ?
Taaak i to bardzo hahah.

18. Czego sie boisz ?
 Pająków i ciemności.

19. Umiesz śpiewać ?
Nie, chociaż często to robię hahhah.

 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Tak, na luzie.

21. Facebook vs Twitter ?
Facebook - zdecydowanie!

22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook, Instagram, YouTube

 23. Ulubiona piosenka ?
Love Me Like You Do - Ellie Goulding 

24. Dużo śpisz ?
Kiedy mogę to tak haha.

 25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Oglądam. Zazwyczaj takie gdzie gra Polska reprezentacja. Ale chyba najbardziej lubie oglądać siatkówkę i piłkę nożną.

26. Ulubiony sportowiec ?
Nie mam ulubionego. 

27. Masz jakieś hobby ?
Tak, fotografowanie.

28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Raczej tak haha.

29.Masz skejpa ?
Tak.

30.Co lubisz pić?
Najbardziej to kakao i pepsi.

31.Ulubiony owoc ?
Chyba truskawka i jagody. 

32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Tego, jak są mega pewni siebie i myślą, że pozjadali wszystkie rozumy. 

33.Zbierasz coś ?
Nie.

34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?

35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
Nawet, nawet.

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Nie, zazwyczaj mówią na mnie po nazwisku. 

37.Masz rodzeństwo ?
Mam, młodszą siostrę.

38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Raz lubię, a raz nie. Zależy od dnia haha.

39. Malujesz sie ?
Nie, chyba że gdzieś jadę albo spotykam się z kimś. Ale to jest bardzo lekkie.

40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Wolę rozpuszczone, zdecydowanie.

41.Kolor ścian w pokoju ?
Figlarny Róż.

42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Vlogi i Haul'e.

 43.Jesteś wolna ?
Tak.

44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Tylko blogger.

45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
"spoko spoko"

46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Mamusia.

47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Nie mam koszulki, mam bluzę: szaro-różową.

48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Czekałam na mamę.

49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Matematyka.

 50. Ile w dzień szkoły zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Krótko, do 15 minut.


No, to teraz wiecie o mnie prawie wszystko. Miłego wieczoru! :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz