poniedziałek, 29 czerwca 2015

HOLIDAYS

Hejka.

Dzisiaj mam dla was notkę związaną głównie z wakacjami i szkołą. W piątek skończyłam podstawówkę ze średnią 5,2. Też z tego powodu rodzice zrobili mi cudowną niespodziankę. Jak wiecie lub nie, moim idolem jest Dawid Kwiatkowski. Akurat miał koncert w Kluczborku, a że mam tam rodzinę, rodzice zrobili mi taki świetny prezent, że mnie tam zawieźli. (zauważyłam, że często pisze "że", ale nie ważne hahhaha)




A teraz o czymś znacznie przyjemniejszym - WAKACJE. Na razie nic sie u mnie nie dzieje ciekawego. Nie mam też żadnych planów, oprócz wyjazdów nad jezioro i tego, że będę szła na wesele. Może uda się też pojechać z rodzicami nad morze. Zobaczymy, wszystko w swoim czasie. Szczerze, to ja wolę nie planować nic, bo nie wiadomo co z tego wyjdzie. Człowiek się na coś napali, a później może sie mega rozczarować. Ale ja nie o tym. Co do pogody. To jest taka średnia. Pomału już mnie zaczyna denerwować. Raz jest mega gorąco, a za chwile zaczyna padać deszcz, lol. Chyba tyle z moich wypocin. Do następnego? Nie ważne, cześć!







12 komentarzy:

  1. Udanych wakacji!
    Świetne zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale miałaś fajnie, że byłaś na Dawida koncercie :*
    obserwacja za obserwacje ?

    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna niespodzianka
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wybrałabym się na jego koncert!
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikasz w linki w tym poście? Zapraszam również do konkursu i wspólnej obserwacji :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że udało Ci się być na tym koncercie. To musiał być niesamowity dzień :) Gratuluję takiej średniej!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo to miałaś super rozpoczęcie wakacji! Gratuluję takiej średniej :3

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tak wysokiej średniej! :)

    Marcelline,
    maarcelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń