czwartek, 21 maja 2015

CO U MNIE?

cześć

Dawno nie pisałam, w zasadzie nie wiedziałam o czym napisać. Dzisiaj mnie olśniło i stwierdzę, że napisze co u mnie sie dzieję. Ale od razu mówię, nic nadzwyczajnego. Ten post będzie taki hmm ogólny. Aktualnie jestem chora, dzisiaj byłam u lekarza. Zapalenie gardła i migdałków. No ale nie narzekam, bywało gorzej. W szkole u mnie jest luzik. Cały materiał mamy już przerobiony i albo siedzimy i nic nie robimy, albo powtarzamy to co było.
Obecnie szykuje się na wycieczkę na Lazurowe Wybrzeże. Jestem mega podjarana. Nie mogę się już doczekać. Zostało 15 dni, bo wyjazd jest 5 czerwca a powrót 10. Także jestem tylko ciekawa jak przetrwam tam bez internetu, ale raczej dam radę. Oczywiście będę robiła mnóstwo zdjęć i jak dobrze pójdzie nagram może vloga z wyjazdu. Jeszcze zastanawiam się nad tym. Ehh i co dalej. Po wycieczce nie mam nic więcej zaplanowane szczerze mówiąc. Będę czekała na wakacje. A w wakacje co.. totalny spontan. Jedyne co mam zaplanowane to wyjazd nad morze z rodziną. Wiadomo, spotkania z przyjaciółmi itd. Ale nic konkretniejszego. I to chyba na tyle z mojego bardzo ciekawego życia. Do zobaczenia ♥



1 komentarz:

  1. Zazdroszczę takiego wyjazdu, ile bym dała, żeby tam być :))

    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń